Koningsdag korting!
Van 25 april 10:00u t/m 27 april ontvang je 30% korting op geselecteerde collecties!
De korting wordt automatisch in je winkelmand toegepast.
Veelgestelde vragen
Bereikbaarheid
Op Koningsdag zijn onze winkels en kantoor gesloten.
De rest van de week zijn we bereikbaar op werkdagen.
Antwoorden op de meest gestelde vragen vind je in deze FAQ. Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons een mail, wij zullen die zo snel mogelijk beantwoorden.
Hoelang duurt de korting?
De korting is geldig vanaf 25 april tot en met 27 april. De korting is zowel geldig in onze winkels als in onze webshop.
Let op: onze winkels zijn zaterdag 26 april en zondag 27 april gesloten!
Is de korting ook in de winkel geldig?
Ja, de korting is ook in onze winkels geldig, te weten op vrijdag 25 april.
Let op: onze winkels zijn zaterdag 26 april en zondag 27 april gesloten!
Is mijn bestelling klaar om dezelfde dag opgehaald te worden?
Door de drukte is het niet mogelijk om op dezelfde dag een bestelling op te halen.We gaan zo snel mogelijk aan de slag om je bestelling te verwerken en je ontvangt automatisch een email over de status van je bestelling zodra deze is verwerkt. We verzoeken je vriendelijk om op deze mail te wachten alvorens je naar de winkel komt.
Kan ik mijn bestelling ophalen bij de Nieuwe Binnenweg winkel?
Nee, je kunt alleen pick ups ophalen op onze winkellocatie 'Store & Office' aan de Oostzeedijk 108.
Je ontvangt een email zodra je bestelling voor je klaarligt. Hou er rekening mee dat het door de verwachte drukte langer duurt dan je van ons gewend bent. Pas vanaf dat moment is het mogelijk om je bestelling op te komen halen. We verzoeken je vriendelijk om op deze mail te wachten alvorens je naar de winkel komt.
Ik heb meerdere bestellingen geplaatst, kan ik deze samen laten verzenden?
Alle orders worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. We kunnen geen helaas orders samenvoegen.
Ik ben een artikel vergeten te bestellen. Kan ik die nog toevoegen aan mijn geplaatste bestelling?
Helaas, wij kunnen geen artikelen toevoegen aan een reeds geplaatste bestelling. Wij adviseren om een nieuwe order daarvoor te plaatsen.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Alle bestellingen worden zo spoedig mogelijk verzonden, maar het kan zijn dat het iets langer duurt dan normaal door de drukte. Je ontvangt automatisch een email met de track & trace informatie zodra je bestelling is verstuurd.
Kan ik mijn korting-items retourneren?
Ja, dat kan. Hiervoor gelden de normale retourregels - retourneren binnen 14 dagen, met het geldige aankoopbewijs mits de items ongebruikt zijn.
Je kunt je aankoop zowel via onze winkels als via post retourneren. Kijk voor meer informatie over retourneren via post op onze reguliere FAQ.
Let op: retourneren is het terugbrengen van een item, en dit staat niet gelijk aan ruilen. Lees verder voor ons ruil-beleid.
Kan ik mijn items ruilen?
Ruilen kan alleen in onze winkels, binnen 14 dagen, met het geldige aankoopbewijs, mits de items ongebruikt zijn.
Het is niet mogelijk om sale items te ruilen via de webshop, alleen te retourneren. Wil je toch liever een ander item? Dan adviseren wij je om een nieuwe order te plaatsen en je eerdere aankoop te retourneren. Let op: de korting op geretourneerde sale items vervalt automatisch.
Worden uitverkochte items aangevuld?
Nee, uitverkochte voorraad wordt niet aangevuld. Op = op!
Werkt de korting in combinatie met andere kortingscodes?
Kortingscodes kunnen niet worden gecombineerd.
Kan ik mijn online giftcard gebruiken voor een online order?
Ja, je kan bij een online bestelling je online giftcard gebruiken. Je kan deze code gebruiken voordat je je bestelling afrondt in de check-out. Mocht je de bestelling later alsnog retourneren, dan ontvang je het tegoed weer op een giftcard.
Kan ik mijn fysieke giftcard gebruiken voor een online order?
Nee, het is niet mogelijk om een fysieke giftcard te gebruiken voor een online aankoop.
Deze zijn alleen geldig in onze winkels.
Ik kan geen order plaatsen!
Ervaar je andere problemen bij het plaatsen van je online order? Informeer ons via support@susanbijl.nl met een eventueel screenshot/foto van het probleem, samen met je naam, telefoonnummer, en eventueel ordernummer.
Hou er rekening mee dat onze winkels en kantoor gesloten zijn op zaterdag 26 april (Koningsdag) en zondag 27 april, we zijn dan niet bereikbaar. We komen zo snel mogelijk terug op je mailbericht!