Jobs

Marketingmedewerker (part-time, per 1 juli 2025)

SUSAN BIJL zoekt per 1 juli 2025 een marketingmedewerker ter versterking van ons team. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het creëren en beheren van onze online marketinguitingen, met een sterke focus op social media en advertising. We zoeken iemand met een goed gevoel voor vormgeving en beeld, die onze tone of voice begrijpt en moeiteloos weet toe te passen in campagnes.

Dit is een tijdelijke functie ter vervanging van zwangerschapsverlof (7 maanden), met kans op verlenging.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Ontwikkelen en creëren van social media content (beeld en tekst);
  • Beheren en bijhouden van social media-kanalen, inclusief het beantwoorden van berichten;
  • Opstellen en bewaken van een contentplanning;
  • Maken en coördineren van een online advertising planning;
  • Vormgeven van advertenties voor verschillende platforms;
  • Samenwerken met het Online Advertising Agency en input leveren voor campagnes;
  • Deelnemen aan maandelijkse evaluaties en marketingresultaten analyseren.

Wij zoeken iemand die:

  • Creatief én gestructureerd is;
  • Een goed gevoel heeft voor marketing en branding;
  • Affiniteit heeft met de creatieve en culturele sector;
  • Ervaring heeft met Adobe Photoshop, InDesign en Premiere Pro;
  • Proactief meedenkt en zelfstandig kan werken.

Wat bieden we?
Een groot team betrokken collega’s, enthousiast en ervaren. Een dynamische werkplek in Rotterdam Kralingen. Een vegetarische, biologische lunch, medewerkerskorting op de SUSAN BIJL-collectie en een marktconform salaris en pensioenregeling.

Interesse?
Ben jij de Marketingmedewerker die ons team komt versterken? Mail dan je motivatiebrief en CV naar vacature@susanbijl.nl. We kijken ernaar uit om je sollicitatie te ontvangen en je mogelijk binnenkort te verwelkomen in ons team!

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.



Store Manager (parttime 32 uur)

SUSAN BIJL is per direct op zoek naar een Store Manager die ons team komt versterken. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele gang van zaken in onze twee winkels in Rotterdam. Je stuurt het winkelteam aan, zorgt voor een uitstekende klantbeleving en bewaakt de visuele en operationele standaarden van de winkels. Daarnaast fungeer je als de spil tussen het winkelteam en de Retail & Buying Manager, waarbij je wekelijkse rapportages deelt en suggesties aandraagt voor verbeteringen. 

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Leiden van dagelijkse operaties in de winkels;
  • Aansturen, coachen en motiveren van het winkelteam;
  • 2 weekdagen en 1 zaterdag operationeel op de winkelvloer werken;
  • Beheren van voorraadniveaus en signaleren van tekorten in beide winkels;
  • Waarborgen van een uitstekende klantbeleving;
  • Toezien op visuele presentatie van producten volgens merkstandaarden;
  • Wekelijkse rapportage over de voortgang van de winkels. 

Wat we zoeken:

  • HBO werk- en denk niveau;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Sterke organisatorische en leiderschapsvaardigheden;
  • Een klantgerichte instelling;
  • Beschikbaarheid voor 32 uur per week waarvan ook op zaterdag;
  • Affiniteit met duurzaamheid en de missie van SUSAN BIJL is een pré.

Wat we bieden:

  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief
  • Een dynamisch team van betrokken, enthousiaste en ervaren collega’s
  • Dagelijks een gezonde biologische en vegetarische lunch
  • Aantrekkelijke medewerkerskorting op de SUSAN BIJL collectie
  • Een marktconform salaris en goede pensioenregeling
  • Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei


Interesse?

Ben jij de Store Manager die ons team komt versterken? Mail dan je motivatiebrief en CV naar vacature@susanbijl.nl. We kijken ernaar uit om je sollicitatie te ontvangen en je mogelijk binnenkort te verwelkomen in ons kleurrijke team!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.